donderdag 1 juni 2017

whimsical girls, gemaakt met gelatos

Ik volg de mixnmatch curus 2016  als voorbereiding de cursus die half juni gaat starten. Tijdens de cursus van 2016 leer je imperfect girls tekenen en leer je met verschillende materialen werken en ik vind het zo leuk! Ik ontdek dingen waarvan ik helemaal niet wist dat ik ze kon!
Tijdens de (online) les die ik gisteren volgde leerden we werken met gelatos. 
Ik kon er in het begin niet mee overweg, het blenden lukte niet, ik vond het maar niets.
Tot ik bedacht dat ik misschien een laag transparante gesso over de ondergrond aan moest brengen en dat werkte 
Ik was echt niet tevreden over de eerste tekening, waarin ik een paar fouten had gemaakt die ik niet meer hersteld kreeg. Daarom maakte ik een nieuwe en die lukte wel. Wat nieuwe dingetjes uitgeprobeerd mbt het maken van de ogen. Ik ben er zeker van dat ik gelatos vaker ga gebruiken.

Dit was mijn eerste gelatosmeisje. 


En mijn tweede gelatos meisje, waar ik wel te reden mee ben. Ik vind het geweldig om nieuwe dingen te leren en mezelf uit te dagen en te ontwikkelen.

1 opmerking:

Tinneshobbyworld zei

Weer een prachtige hobby erbij :-))

Groetjes, Tinne